German below:

When I saw Thomas Hübl live for the first time in 2009, I realized that I wanted to be his student. It then took some time before I attended the three-year “Timeless Wisdom Training” (4), which culminated in the 16-day silence and meditation retreat in Nepal.

I am touched and excited by his work.

The nice thing was that Thomas’s type of human support immediately fit into my previous work. I had already received process-oriented therapy through Gestalt therapy and constellation work, which was significantly refined through contact with Thomas. I am extremely grateful to him for that.

So I see myself very well prepared to work with other people from Thomas Hübl’s field.

If you are interested, I would be happy if you contacted me.

I have been working with people in my practice since 1994. At first it was individual therapy and group work, then couples therapy and year groups and training groups were added. I have also been offering seminars in various settings for 24 years now.

I would be happy if I could be at your disposal for your own development steps with my attentiveness and at the same time clarity, preferably in English or German.

Ulrich Peter Hellwig, www.hellerweg.de, Mail: info@hellerweg.de

Deutsche Fassung:

Als ich 2009 Thomas Hübl das erste Mal live erlebte, wurde mir bewusst, dass ich sein Schüler sein wollte. Es dauerte dann noch eine Zeit, bis ich das dreijährige Timeless-Wisdom-Training (4) besuchte, das mit dem 16-tägigen Schweige- und Meditationsretreat seinen Höhepunkt in Nepal fand.

Ich bin berührt und begeistert von seiner Arbeit.

Das schöne war, dass die Art der menschlichen Begleitung von Thomas sofort in meine bisherige Arbeit hineinpasste. Schon vorher habe ich durch die Gestalttherapie und die Aufstellungsarbeit eine prozessorientierte Therapie vermittelt bekommen, die durch den Kontakt mit Thomas eine deutliche Verfeinerung erhielt. Ich bin ihm außerordentlich dankbar dafür.

So sehe ich mich sehr gut dafür vorbereitet, auch mit anderen Menschen aus dem Feld von Thomas Hübl zu arbeiten.

Wenn Du daran Interesse hast, freue ich mich, wenn Du auf mich zukommst.

Ich arbeite bereits seit 1994 mit Menschen in meiner Praxis. Zuerst war es Einzeltherapie und Gruppenarbeit, dann kam die Paartherapie und Jahresgruppen und Ausbildungsgruppen hinzu. Seit nunmehr 24 Jahren biete ich auch Seminare in verschiedenen Settings an.

Ich freue mich, wenn ich auch Dir mit meiner Achtsamkeit und gleichzeitiger Klarheit für deine eigenen Entwicklungsschritte zur Verfügung stehen kann, gerne englischer oder deutscher Sprache.

Ulrich Peter Hellwig